Тітаренко, Ірина2018-01-302018-01-302016Тітаренко І. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю з метою формування їх конфліктологічної компетентності / Тітаренко І. І. // Молодь і ринок : науковий журнал. - 2016. - № 8 (139). - С. 128-132.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12575У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття “професійна підготовка майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю”, визначено компоненти професійної підготовки (суб’єктний, цільовий, змістовий, організаційнодіяльнісний, результативний), виявлено особливості формування конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю: збагачення мотиваційноціннісної сфери новими мотивами, цінностями, установками на конструктивне вирішення конфліктів; здобуття фундаментальних, понятійних і технологічних знань у галузі конфліктології; формування конфліктологічних умінь; дотримання конфліктологічної позиції.In the present article different approaches to the definition of the concept “professional training of prospective specialists in advertising and public relations” have been considered, the components of professional training (a subject, intentional, substantial, an organizing activity, productive) have been determined. The peculiarities of development of conflictological competency of prospective specialists in advertising and public relations have been revealed. They include: an enrichment of the motivational and values sphere by new motives, values and goals aimed at the constructive resolving of conflict; the acquisition of fundamental, conceptual and technological knowledge in the field of conflictology; the development of conflictological skills; the compliance of conflictological position.ukпрофесійна підготовкаконфліктологічна компетентністькомпонентмайбутні фахівці з реклами і зв'язків з громадськістюprofessional trainingconflictological competencya componentprospective specialists in advertising and public relationsстаттяПрофесійна підготовка майбутніх фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю з метою формування їх конфліктологічної компетентностіThe professional training of prospective specialists in advertising and public relations with the aimed to develop their conflictological competencyArticle