Ільченко-Сюйва, ЛесяЛюбашевський, Михайло2025-07-012025-07-012025https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35126У кваліфікаційній роботі досліджено процес цифровізації у сфері освіти як один із ключових напрямів сучасної публічної політики. Проаналізовано вплив цифрових технологій на систему освіти, розглянуто рівень їх впровадження та ефективність використання. Визначено основні тенденції цифрової трансформації, в тому числі використання штучного інтелекту, великих даних, онлайн-платформ та інших цифрових інструментів. Окрему увагу приділено нормативно-правовому забезпеченню цифровізації освіти в Україні та міжнародному досвіду цифрових реформ у цій сфері. Проведено порівняльний аналіз державної політики цифровізації в Україні та провідних країнах світу. Виявлено основні виклики, пов’язані з цифровою нерівністю, безпекою даних, рівнем цифрової компетентності педагогів і учнів. Запропоновано стратегічні напрями удосконалення цифрової політики в освіті, серед яких підвищення рівня цифрової грамотності, створення адаптивних освітніх платформ, розвиток системи оцінювання цифрових компетентностей, а також розширення державно-приватного партнерства у сфері цифрової освіти.ukцифровізація освітипублічна політикацифрова грамотністьцифрові технологіїосвітні платформиштучний інтелектвеликі данібакалаврська роботаПублічна політика цифровізації у сфері освітиPublic Policy of Digitalization in EducationOther