Близнюк, АндрійГетьман, Оксана2025-08-062025-08-062025Близнюк А. О. Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Близнюк А. О., Гетьман О. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 1. - С. 34-36.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35902Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмаркетингова діяльністьуправліннястратегії компаніїмаркетингові інструментиматеріали конференціїЕфективність управління маркетинговою діяльністю на підприємствіConference materials