Швець, Юлій2025-09-232025-09-232025Швець Ю. Ю. 75-й Берлінале: дівочі бажання й жіночі страждання / Юлій Швець // Кіно-Театр. - 2025. - № 3. - С. 32-34.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36783Берлінський міжнародний кінофестиваль давно здобув авторитет полiтизованого шоу – й колишнiй арт-директор Карло Шатрiан i його попередник Дiтер Косслiк робили ставку на екстремальний артхаус, але враховували при цьому й статус Берлiнале як наймасштабнiшого за кiлькістю глядачiв публiчного фестивалю в свiтi, влаштовуючи на ньому прем'єри голлiвудських метрiв (в тому числі Мартiна Скорсезе, Веса Андерсона, братiв Коенiв). Наразi новий керiвник – Трiша Таттл (в минулому керiвниця Лондонського кiнофестивалю, якому, як вважається, вдається "поєднувати мейнстрим із синефiльськими iнтересами просунутого мiського глядача") – спробувала реалiзувати ідею перетворення Берлiнале в художньо конкурентний Каннам та Венецiї.uk75-й Берлінський міжнародний кінофестивалькінопроєктитоталітарний проєктстаття75-й Берлінале: дівочі бажання й жіночі стражданняArticle