Кокарєв, І.2024-07-172024-07-172024Кокарєв І. І. Бренд кондитерської компанії як фактор її конкурентоспроможності / Кокарєв І. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 286-288.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30577Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukбрендингобіцянка брендууявлення про продуктунікальна торговельна пропозиція (УТП)упаковка -"тихий продавець"зростаюча конкуренціяінтеграція стійкостіматеріали конференціїБренд кондитерської компанії як фактор її конкурентоспроможностіConference materials