Василик, Марина2021-12-132021-12-132021Василик М. С. Значення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринку / Василик М. С. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 85-86.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21850Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukспоживчий ринокмаркетингові програмикупівельна поведінканезапланована покупкамаркетингова концепція розвиткутези конференціїЗначення купівельної поведінки при формуванні маркетингової концепції розвитку споживчого ринкуConference materials