Біловодська, Олена2023-04-112023-04-112022Біловодська О. А. Основні проблеми розвитку соціально-етичного маркетингу в Україні / Біловодська О. А. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022 (м. Харків, 19-21 жовтня 2022 р.) / за ред. Сокола Є. І. ; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Харків : НТУ "ХПІ", 2022. - C. 508.2222-2944https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/24984Тези доповіді учасника Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022 "Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я", м. Харків, 19-21 жовтня 2022 р.ukсоціально-етичний маркетингдефіцит фінансових ресурсівспоживачпідприємствотези конференціїОсновні проблеми розвитку соціально-етичного маркетингу в УкраїніConference materials