Bulyk, Oksana2024-07-112024-07-112024Bulyk O. B. The development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalization / Bulyk O. B. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.].. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 38-40.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30472Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ensocial networkstransparencysearch engine optimization (SEO)electronic commerceattracting targeted trafficblockchain marketingadapting to digital trendsсonference materialsThe development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalizationConference materials