Малиш, Дарина2024-07-182024-07-182024Малиш Д. В. Сучасні інструменти digital-маркетингу / Малиш Д. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 226-231.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30624Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukXiaomiбізнес-екосистемаDigital Global Overview Reportсоціальні медіа-платформиSocial Media Marketingконтент-менеджмент системи (CMS)розподіл веб-трафікуматеріали конференціїСучасні інструменти digital-маркетингуConference materials