Окландер, І.2023-08-092023-08-092023Окландер І. М. Концепція динамічного ціноутворення цифрового маркетингу / Окландер І. М. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 253-255.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25680Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukцифровий маркетингдинамічне ціноутворенняпокупецьцифровізаціяматеріали конференціїКонцепція динамічного ціноутворення цифрового маркетингуConference materials