Борозенний, СергійСелезньова, Марія2025-09-082025-09-082025https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36498У кваліфікаційній роботі розглядається процес розробки стратегічної 2D- гри із використанням рушія Unreal Engine 5. Основна увага приділена впровадженню алгоритму пошуку шляху A*, що забезпечує ефективне та оптимальне переміщення персонажа у віртуальному середовищі. У роботі детально описано архітектуру гри, зокрема реалізацію основних компонентів. Розроблений прототип може слугувати базою для подальших досліджень та розширення функціональності.ukUnreal Engine 5pathfindingстратегічна граалгоритм А*PaperZDбакалаврська роботаРозробка стратегічної компʼютерної гри з інтеграцією pathfinding- алгоритмуDevelopment of a strategic computer game with an integrated pathfinding algorithmOther