Пічик, Наталія2021-12-102021-12-102021Пічик Н. А. Основні аспекти планування рекламної діяльності / Пічик Н. А. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 104-106.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21836Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukрекламарекламна діяльністьстратегія рекламної кампаніїплануваннямедіа-планконкретизація цільової аудиторіїключові показники ефективностітези конференціїОсновні аспекти планування рекламної діяльностіConference materials