Голяс, В.2025-07-112025-07-112025Голяс В. І. Інноваціні підходи до маркетингу в страховому бізнесі / Голяс В. І. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 419-421.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35417Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukсуб’єкти страхового бізнесустрахові послугикомунікативні стратегіїмаркетингові технологіїматеріали конференціїІнноваціні підходи до маркетингу в страховому бізнесіConference materials