Павленчик, НаталяПавленчик, Анатолій2025-08-042025-08-042025Павленчик Н. Ф. Маркетингові стратегії як засіб управління конкурентоспроможністю підприємства / Павленчик Н. Ф., Павленчик А. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 130-132.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35860Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukрентабельністьконкурентоспроможністьспоживча привабливістьаналізу ринкової ситуаціїматеріали конференціїМаркетингові стратегії як засіб управління конкурентоспроможністю підприємстваConference materials