Булана, Дарина2023-07-062023-07-062023Булана Д. В. Формування маркетингової політики компанії з урахуванням концепції свідомої моди / Булана Д. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - C. 124-126.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25438Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukшвидка модаодягтекстильна промисловістькомплекс маркетингу 4Рматеріали конференціїФормування маркетингової політики компанії з урахуванням концепції свідомої модиConference materials