Дуцик, ДіанаПлис, АнастасіяСичова, АнастасіяПочапська, ОксанаЮркова, Ольга2024-01-232024-01-232023Як функціонують та завойовують аудиторію неінституціоналізовані новинні телеграм-канали українського сегменту : аналітичний звіт / [дослідницька група: Діана Дуцик, Анастасія Плис, Анастасія Сичова, Оксана Почапська, Ольга Юркова]. - Київ : Український інститут медіа та комунікації, 2023. - 68 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27799Дослідження має на меті: а) з’ясувати особливості функціонування та розвитку неінституціоналізованих новинних телеграм-каналів, їхніх маркетингових інструментів залучення багатомільйонної аудиторії, системи монетизації тощо; b) проаналізувати систему генерування контенту таких телеграм-каналів та особливості цього контенту (формат, лексика, достовірність, наявність/ відсутність проросійських меседжів); с) здійснити аналіз медіазв’язків між цими телеграм-каналами; d) здійснити порівняльний аналіз неінституціоналізованих новинних телеграм-каналів із телеграм-каналами традиційних медіа.ukнеінституціоналізовані телеграм-каналимейнстримні медіарекламамедіаландшафт Українианалітичний звітЯк функціонують та завойовують аудиторію неінституціоналізовані новинні телеграм-канали українського сегменту : аналітичний звітReport