Велимчаниця, Ольга2024-03-112024-03-112012Велимчаниця О. В. Класика і новаторство на таврійській сцені / Ольга Велимчаниця, Марія Тетерюк // Кіно-Театр. - 2012. - № 5. - С. 37-40.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28214Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії", який щороку радує театралів незабутніми прем’єрами, відбувся вчотирнадцяте. Наприкінці травня 20 театрів із семи країн (Україна, Росія, Білорусь, Румунія, Молдова, Болгарія, Азербайджан) привезли в Херсон комедії, трагедії, моновистави, вистави для дітей. Цього року до постійних гостей "Мельпомени" додалися чотири нові російські колективи: Володимирський обласний драматичний театр, Смоленський державний театр ім. О. Грибоєдова, "Школа сучасного театру" (м. Нижній Новгород), Смоленський молодіжний театр "Міракль" та трупа з Азербайджану (Бакинський муніципальний театр). Окрім програми вистав, організатори "Мельпомени" на чолі з директором Херсонського театру ім. Миколи Куліша Олександром Книгою забезпечили простір для професійної комунікації, провівши спільну конференцію режисерів і драматургів. Цього року журі фестивалю вперше складалося лише з журналістів, до нього запросили і співробітницю нашого журналу Ольгу Велимчаницю. Незважаючи на реорганізацію, журі, як і раніше, не скупилося на нагороди - з 20 театрів 13 їх удостоїлися. XIV "Мельпомена Таврії" продемонструвала свою відкритість до нових театральних форм та напрямів, до нових колективів та імен. Хотілося б, аби і далі Мельпомена не боялася експериментувати, але й не цуралася ретельного відбору, оскільки чимало вистав, які не потрапили до нашого огляду, не дотягували до рівня міжнародного фестивалю. Наступна Мельпомена - ювілейна, Олександр Книга вже починає планувати грандіозну подію на п’ятнадцять днів та для п ’ятнадцяти країн. Залишається побажати йому та його театральній команді продуктивного року до наступного фестивалю.uk"Янка Купала. Кола раю"Наталя НауменкоКурбан Саїд"Одруження"Лінас Зайкаускас"Грек Зорба"Київський театр на Подолі"На великій дорозі"Сергій Павлюктеатру "Біля Мосту"моновиставастаттяКласика і новаторство на таврійській сценіArticle