Дехтяр, Поліна2025-09-262025-09-262025Дехтяр П. Мотиваційні стратегії найменування молочних брендів: порівняльний аналіз України та Великої Британії / Поліна Дехтяр // Мовний простір сучасного світу : тези доповідей ІХ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених (м. Київ, 30 травня 2025 р.) / [орг. ком.: Куранова С. І. (голова) та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра загального і слов'янського мовознавства [та ін.]. - Київ : НаУКМА, 2025. - C. 71-76.978-617-7668-85-4https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36875The article analyzes motivational types of commercial names used for Ukrainian and British dairy brands. It distinguishes between directly motivated and symbolically motivated types of naming, describing the main sources of motivation: toponyms, anthroponyms, common nouns, and axiological vocabulary. The study identifies differences in naming strategies driven by national and cultural characteristics.У статті проаналізовано мотиваційні стратегії комерційних назв українських та британських брендів, що випускають молочну продукцію. Виокремлено реально мотивовані та умовно-символічні типи номінацій, описано основні джерела мотивацій: топоніми, антропоніми, апелятиви, аксіологічна лексика. Встановлено відмінності у способах найменування, що зумовлені національними та культурними особливостями.ukкомерційні назвимолочні брендиономастикамотиваціятопонімиантропонімибрендингтези конференціїcommercial namesdairy brandsonomasticsmotivationtoponymsanthroponymsbrandingМотиваційні стратегії найменування молочних брендів: порівняльний аналіз України та Великої БританіїConference materials