Верба, В.Заладовська, О.Василенко, С.2018-09-282018-09-282004Верба В. В. Дослідження ефективності запровадження варіативності середньої хімічної освіти / В. В. Верба, О. М. Заладовська, С. В. Василенко. // Маґістеріум. Вип. 16. Природничі науки / Національний університет "Києво-Могилянська академія". - 2004. - С. 83-86.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14104Статтю присвячено дослідженню ефективності запровадження варіативності середньої хімічної освіти, а саме застосуванню різних навчальних програм, викладанню за альтернативними підручниками, використанню в навчальному процесі додаткової літератури, різних засобів навчання та їх вплив на процес здобуття хімічних знань школярами.The article is concerned with the investigation of the efficiency of variability introduction into chemical education at secondary schools. It includes a variety of educational programs using alternative textbooks and additional teaching material in the educational process. The impact of these factors on chemical knowledge quality of the pupils has been investigated.ukхіміяосвітанавчальні програмишколярістаттяДослідження ефективності запровадження варіативності середньої хімічної освітиEfficiency of variability introduction into chemical education at secondary schoolsArticle