Шалагінов, Борис2017-02-232017-02-232017Шалагінов Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Борис Шалагінов // Всесвітня література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 2-6.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10978Від самого початку нашої державної незалежності створення нових шкільних предметів супроводжувалося дискусією про об’єднання курсів української літератури, зарубіжної літератури, рідних літератур та української мови. У середині 1990-х років професор КНУ імені Т. Г. Шевченка Петро Кононенко запропонував науково продуману концепцію "Українознавства", яка передбачала об’єднання всіх названих дисциплін в один курс. Після широкого обговоренння спільнотою вчителів і науковцівметодистів концепція була відхилена на користь диференційованих курсів з міжпредметними зв’язками. Проте для авторів-розробників оновленого Державного стандарту наших днів ця концепція і не в останню чергу дискусія навколо неї, безперечно, мають зберігати своє науково-евристичне значення.ukшкільний предметукраїнська літературазарубіжна літературастаттяЛітература як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світуArticle