Древницька, Юлія2024-07-172024-07-172024Древницька Ю. М. Брендинг як один з факторів ціноутворення / Древницька Ю. М. ; науковий керівник: Боднар О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 281-283.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30583Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukконкуренціяДевід Ейкеркапітал брендуімідж брендуЧукурна О. П.матеріали конференціїБрендинг як один з факторів ціноутворенняConference materials