Волобоєв, Володимир2024-07-182024-07-182024Волобоєв В. Д. Інноваційні підходи використання штучного інтелекту на рекламних платформах техногігантів / Волобоєв В. Д. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 187-190.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30660Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.uk"Чудова сімка"екосистема Digital-маркетингуFacebook AdsAmazon Advertisingповедінкові патерниAI image generationApple Search Adsматеріали конференціїІнноваційні підходи використання штучного інтелекту на рекламних платформах техногігантівConference materials