Коровіна, ОленаДовгань, А.2024-07-102024-07-102024Коровіна О. В. Подієвий маркетинг: нові перспективи / Коровіна О. В., Довгань А. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 90-91.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30425Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukпросування унікальних подійвоєнний часподієвий туризмвласний іміджвпізнаваністьматеріали конференціїПодієвий маркетинг: нові перспективиConference materials