Пічик, К.Савчук, Ж.2021-12-102021-12-102021Пічик К. В. Порівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішення / Пічик К. В., Савчук Ж. П. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 106-108.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21835Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukнейромаркетингові технологіїкомерційний продуктсиметріявипадковий генератор обличобличчя з низьким коефіцієнтом симетричностіасиметричність обличчятези конференціїПорівняльний аналіз впливу візуального нейромаркетингу на прийняття рішенняConference materials