Артикуца, Сергій2013-02-222013-02-222012Артикуца С. С. Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами / Артикуца С. С. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49.1996-5931https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2122Based on the analysis of the study of social advertising in modern research, the author defines the range of current issues, challenges and future directions of this social institution.На основі аналізу стану вивчення соціальної реклами у сучасних наукових дослідженнях автор визначає коло актуальних проблем, завдань і перспективних напрямів розвитку цього соціального інституту.ukсоціальна рекламареклама як соціальний інститутсоціальна реклама як об’єкт дослідженьактуальні проблеми і завдання сучасної соціальної рекламистан і перспективи розвитку соціальної реклами в Україніsocial advertisingadvertising as a social institutionsocial advertising as an object of researchcurrent problems and tasks of the modern social advertisementstatus and prospects of social advertising in UkraineАктуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної рекламиArticle