Пріб, КатеринаКлос, Святослав2025-07-162025-07-162025Клос Святослав Володимирович, Роль маркетингових досліджень у стратегічному розвитку підприємства / Клос С. В. ; наук. кер.: Пріб К. А. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 1. - С. 216-218.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35570Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukдовгострокове плануваннямаркетингові дослідженняуправлінські рішенняcтратегія підприємстваматеріали конференціїРоль маркетингових досліджень у стратегічному розвитку підприємстваConference materials