Брильова, АнастасіяМарценюк, Тамара2017-02-232017-02-232016Брильова Анастасія. Особливості політики гендерної пріоритетизації у вищій освіті : досвід Німеччини для України / А. Брильова, Т. Марценюк // Гендерна парадигма освітнього простору. - 2016. - № 3/4. - С. 78-88.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10988Gender mainstreaming policy in Germany has been analyzed, an important aspect of which is the adoption of the appropriate legislation and the appointment of public authorities responsible for its implementation. The peculiarities of higher education in Germany have been characterized. Gender inequality in the universities has been illustrated with relevant statistical data. The stages of the implementation of the policy of gender mainstreaming into the institutions of higher education have been explained by the example of European University Viadrina.Охарактеризовано політику гендерної пріоритетизації в Німеччині, важливим аспектом якої є прийняття відповідного законодавства й призначення відповідальних за його втілення органів державної влади. Розглянуто особливості вищої освіти в Німеччині. Гендерну нерівність в університетах проілюстровано відповідними статистичними даними. На прикладі Європейського університету Віадріна окреслено етапи впровадження політики гендерної пріоритетизації у вищий навчальний заклад.ukвища освітагендерна пріоритетизація (gender mainstreaming)гендерна нерівністьНімеччинаhigher educationgender mainstreaminggender inequalityGermanyстаттяОсобливості політики гендерної пріоритетизації у вищій освіті: досвід Німеччини для УкраїниPeculiarities of gender mainstreaming in higher education: german experience for UkraineArticle