Бершадська, ОльгаКопець, Людмила2015-10-242015-10-242007Бершадська Ольга Василівна. Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи / Бершадська О. В., Копець Л. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 71 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 34-37.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6860The article gives detailed characteristics of teacher professional position, person-oriented one in particular, and defines the role of psychological knowledge in forming such a position during different stages of university teacher professional development.У статті детально розглядаються компоненти педагогічної позиції, зокрема особистісно орієнтованої професійної позиції викладача, та визначається роль психологічного знання у формуванні такої позиції на різних етапах професійного становлення педагога.ukПрофесійне становлення викладачапедагогічна позиціяпедагогікаповедінка людинипрофесіологіяpedagogical positionpedagogyhuman behaviorСтавлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школиPsychological knowledge in forming university teacher pedagogical positionArticle