Храпкіна, ВалентинаСистренський, Володимир2025-08-112025-08-112025Храпкіна В. В. Системний підхід до формування бренду держави / Храпкіна В. В., Систренський В. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 317-319.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35960Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukбрендіміджміжнародні відносиниVUCA-середовищематеріали конференціїСистемний підхід до формування бренду державиConference materials