Романченко, НаталіяЗасухіна, Дар'я2025-08-132025-08-132025Засухіна Д. В. Роль інфлюєнс-маркетингу у сучасній маркетинговій стратегії / Засухіна Д. В. ; наук. кер. Романченко Н. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 211-213.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36008Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukінфлюенс-маркетингмаркетингові стратегіїцільова аудиторіяефект "соціального доказу"матеріали конференціїРоль інфлюєнс-маркетингу у сучасній маркетинговій стратегіїConference materials