Феллер, Мартен2016-05-032016-05-032002Феллер М. Д. Український університетський курс літературного редагування : (задум автора-текст-сприймання читача) / М.Д. Феллер. // Наукові записки НаУКМА : Філологічні науки. - 2002. - Т. 20. - С. 3-11.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8994У статті проаналізовано сформовані в дисципліні «Літературне редагування» поняття: моделювання комунікативного акту, адекватність сприймання тексту, моральність тексту, напруга викладу, плани у викладі, патогенний текст, читацьке сприймання, ясність. Джерело основних ідей, покладене в їх основу,- уявлення про процес сприймання і створення тексту, про типи реципієнтів Арістотеля, O. Потебні, T. Прокоповича, Л. Булаховського, A. Федорова.The article deals with the notions introduced in the subject «Literary editing»: the modelling of communicative act, the adequacy of text understanding, the morality of the text, the tension of presenta-tion, plans inpresentation, pathogenic text, reader's understanding, clarity. The source ofmain ideas laid as their basis is the awareness the process of understanding and creating the text; the types of recepients of Aristotle, O. Potebnya, T. Prokopovych, L. Bulahovsky, A. Fedorov.ukлітературне редагуваннянавчаннямоделювання комунікативного актутексттипи реципієнтівАрістотель«Effective writing»Олександр ПотебнічитачLiterary editingУкраїнський університетський курс літературного редагування : (задум автора-текст-сприймання читача)Ukrainian university course in literary editing (author - text - reader's understanding)Article