Трояновська, Злата2024-07-092024-07-092024Трояновська З. А. Пріоритетні фактори впливу на поведінку споживача в умовах воєнного стану / Трояновська З. А. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 149-151.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30368Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukфактори прийняття споживчого рішеннявиживанняукраїнський бізнесTelegram-бот Boycott Russiaвеб-сайт Leave-russiaроль психологічних факторівматеріали конференціїПріоритетні фактори впливу на поведінку споживача в умовах воєнного стануConference materials