Боднар, ОльгаСтегній, Кирило2025-08-072025-08-072025Стегній К. Р. Адаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності даних / Стегній К. Р. ; наук. кер.: Боднар О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 427-430.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35915Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukпрограматик-рекламамаркетингцифрова рекламатехнологічні платформиматеріали конференціїАдаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності данихConference materials