Ковшова, Ірина2018-07-022018-07-022017Ковшова І. О. Особливості маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Економіка і Фінанси : науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 39-48.2311-3413https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13454У статті досліджено особливості реалізації маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. Запропоновано класифікаційну систему операторів та провайдерів телекомунікацій в Україні. Визначено вісім ознак формування якісних телекомунікаційних послуг для вітчизняного ринку. Запропоновано концептуальну схему надання якісних телекомунікаційних послуг на основі принципів маркетингового менеджменту.The article considers the paculiarities of realization of marketing management at telecommunication companies. The classification system of telecommunication operators and providers in Ukraine has been proposed. The author has defined eight features of forming highquality telecommunication services for the domestic market. Was proposed the conceptual scheme of provision of high-quality telecommunication services grounding on the marketing management principles.ukмаркетинговий менеджментпідприємствооператорипровайдерителекомунікаційні послугистаттяmarketing managementa companyoperatorsproviderstelecommunication servicesОсобливості маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємствPeculiarities of maretking management at telecommunication companiesArticle