Lazarenko, Y.2024-07-082024-07-082024Lazarenko Y. O. The role of strategic open innovation capabilities in achieving sustainable competitive advantage of a company / Lazarenko Y. O. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 221-223.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30320Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.enbusiness environmentunique combinations of resourcesopen innovationbusiness outcomesstrategic competitivenessbusiness modelсonference materialsThe role of strategic open innovation capabilities in achieving sustainable competitive advantage of a companyConference materials