Скуратівський, Вадим2021-01-172021-01-172020Скуратівський В. Л. Структура кадру режисера Фелліні (до його сторіччя) / Вадим Скуратівський // Кіно-Театр. - 2020. - № 3. - С. 36-37.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19228Океан "феллінізнавства", що над ним добродушно підсміювався режисер ("пишуть про вплив на мене японського мистецтва, що я про те мистецтво ні сном, ні духом..."). Але все ж таки додамо до тієї кінознавчої надполиці одне наше, гадаємо, цілком необхідне спостереження: наскрізна особливість побудови кадру Фелліні. Кадру всіх – рішуче всіх! – його фільмів, починаючи з "Теляток" (перший власне "феллінівський" фільм, що його назву зазвичай зберігають в оригіналі: "Вітелоні", себто "мамині синочки", "мазунчики", "бевзі" і т. д.; словом, саме "телятка"...).ukФедеріко Феллініпобудова кадру"візуальне мотто"статтяСтруктура кадру режисера Фелліні (до його сторіччя)Article