Бігдай, Віталій2024-07-172024-07-172024Бігдай В. П. Використання штучного інтелекту у формуванні довіри споживача в електронній комерції / Бігдай В. П. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 262-265.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30595Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukінтернет-магазинзмішана реальність (MR)програми-асистентиStatistaонлайн-покупкионлайн-споживачіелектронна комерціяматеріали конференціїВикористання штучного інтелекту у формуванні довіри споживача в електронній комерціїConference materials