Березюк, В.2023-08-172023-08-172023Березюк В. О. Маркетинг в соціальних мережах: тенденції в умовах воєнного стану / Березюк В. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 2. - С. 205-208.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25714Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukсоціальні мережівоєнний станканал маркетингових комунікаційсоціальні публікаціїпатріотична тематикаматеріали конференціїМаркетинг в соціальних мережах: тенденції в умовах воєнного стануConference materials