Алексєєв, Андрій2020-11-242020-11-242020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18832Об’єктом моєї курсової роботи є дослідження та власна реалізація алгоритмів, які використовують в сучасних онлайн іграх з топологією “Клієнт-Сервер” для компенсації затримок та втрати пакетів під час їх передачі в мережі. Метою проекту є створення онлайн гри, в якій наглядно продемонстровано вплив затримок на сприйняття гри клієнтами та вирішення цієї проблеми шляхом їх компенсації. Під час виконання роботи було досліджено декілька шляхів компенсації затримок в мережі, результати їх застосування в онлайн іграх та обгрунтовано як, де і коли варто використовувати той чи інший підхід. В результаті було створено онлайн гру (топології Клієнт - Сервер), в якій шляхом використання алгоритмів задля компенсації затримок вдалося мінімізувати час передачі / підтвердження отримання пакетів.ukкомпенсація затримоквтрата пакетівдинамічні онлайн ігриреалізація алгоритмівпрограмне забезпеченнябакалаврська роботаКомпенсація затримок та втрати пакетів в динамічних онлайн іграхOther