Savkiv, U.Moniuk, B.Morytsan, M.2024-07-172024-07-172024Savkiv U. S. The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy / Savkiv U. S., Moniuk B. R., Morytsan M. O. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 237-239.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30616Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.enlong-term relationshipsmodern competitive environmentGoogle Analyticsartificial intelligenceindividual price offersсonference materialsThe role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategyConference materials