Свинаренко, Тетяна2025-08-152025-08-152025Свинаренко Т. І. Соціальна відповідальність бізнесу як умова його сталого розвитку та конкурентоздатності / Свинаренко Т. І. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 106-108.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36051Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukсоціальна відповідальністьсталий розвитокконкурентоздатністьпринципи добровільної діїматеріали конференціїСоціальна відповідальність бізнесу як умова його сталого розвитку та конкурентоздатностіConference materials