Барбаренко, Анастасія2021-12-132021-12-132021Барбаренко А. В. Особливості стимулювання збуту товарів F.M.C.G. в пост-карантинних економічних умовах / Барбаренко А. В. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 77-80.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21853Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukзменшення попитуроздрібні торговцізбут товарівпандемія коронавірусустимулювання попиту на товари F.M.C.G.тези конференціїОсобливості стимулювання збуту товарів F.M.C.G. в пост-карантинних економічних умовахConference materials