Спіді Райс, ТомасЯнг, ФінлейАнтонович, МирославаОвчаренко, Олена2025-05-142025-05-142015Оцінка якості правничої освіти на юридичному факультеті Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича : звіт із рекомендаціями по вдосконаленню внутрішньої політики забезпечення якості правничої освіти / Томас Г. Спіді Райс, Фінлей Янг, Мирослава Антонович, Олена Овчаренко ; USAID, Проект "Справедливе правосуддя". - [Б. м. : б. в.], 2015. - 88 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34654Діяльність Програми "Справедлива, незалежна та відповідальна судова влада України" (скорочена назва – Проект USAID "Справедливе правосуддя") спрямована на підтримку законодавчих, інституційних та регуляторних перетворень заради розбудови більш прозорої, підзвітної та незалежної судової влади. Для реалізації зазначених цілей Проект USAID "Справедливе правосуддя" співпрацює з ключовими українськими партнерами, іншими програмами, що підтримуються Урядом США, та міжнародними донорськими організаціями, над розробкою та впровадженням різних проектів на підтримку роботи як урядових, так і неурядових організацій у сфері утвердження верховенства права. Враховуючи наявну політичну волю до продовження судової реформи в Україні у світлі заявлених Урядом США пріоритетів у цьому напрямку та позитивну оцінку результатів роботи впродовж початкового періоду з 1жовтня 2011 року до 30 вересня 2013 року, реалізацію Проекту "Справедливе правосуддя" було продовжено ще на три роки з 1 жовтня 2013 до 30 вересня 2016 року. Впродовж цього періоду Проект "Справедливе правосуддя" продовжить виконання завдань, розгорнутих у попередньому періоді по наданню українським партнерам цілеспрямованої технічної допомоги для завершення судової реформи.ukПроект USAID "Справедливе правосуддя"юридична освітаЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаоцінювання якості освітизвітОцінка якості правничої освіти на юридичному факультеті Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича : звіт із рекомендаціями по вдосконаленню внутрішньої політики забезпечення якості правничої освітиReport