Мельник, ВадимПавліченко, Олександра2023-09-252023-09-252023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26101Метою кваліфікаційної роботи є виявлення закономірностей взаємозв’язку використання диджитал маркетингу та створення й корекції іміджу компанії, виявлення слабких сторін у цифровій комунікації провідних міжнародних компаній, а також розробка рекомендацій для зміни використання диджитал маркетингу у комунікаціях з метою покращення іміджу компанії, яка за попереднім аналізом мала більше проблем з формуванням іміджу даним способом.ukпоняття та взаємозв'язокінформація про компаніїпорівнянняслабкі сторонибакалаврська роботаДиджитал маркетинг у комунікаціях та його використання у формуванні або корекції іміджу компаніїOther