Веселовська, Ганна2021-01-152021-01-152020Веселовська Г. І. На березі неба, на дні долі, на межі можливого... / Ганна Веселовська // Кіно-Театр. - 2020. - № 2. - С. 21-23.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19209Серед величезної кількості мистецьких подій і культурних розваг - фестивалів вуличної їжі, усіляких локальних споживчих свят - театральним фестивалям дедалі складніше витримувати конкуренцію. Театрові доводиться змагатися з галасливими і легкодоступними подіями, тоді як більшість спектаклів потребує даху над головою та глядацької тиші. Організатор III Київського міжнародного фестивалю театрів ляльок pUP. pet.2019,що ним став Київський академічний театр ляльок, який поетично називають Замком на горі, вирішив ці труднощі подолати. І йому вдалося реалізувати амбітний задум, втягнувши у фестивальний кругообіг мало не пів Києва: перехожі зі здивуванням призупинялися на Європейській: та Контрактовій площах, аби подивитися, що це за диваки граються великими і малими ляльками? Можливо, пересічні громадяни ще більше здивувалися б, якби дізналися, що ляльками ігри не обмежуються. Дорослі розгортають рулони паперу, проектують тіні та силуети, бавляться з великими і малими предметами, хатнім начинням. Словом, їм у пригоді стає все, що тільки може допомогти у мистецькій розповіді про щось важливе, бентежне й цікаве. Отож конкурсне змагання серед фестивальних вистав рир.реі 2019,яких було близько двадцяти з різних кінців світу, перетворилося на винахідливий пошук того, як дохідливо, ненав’язливо - і переважно без слів - показати глядачеві складні смисли.ukлялькове шоусценічний персонажміжнародний фестиваль театрів ляльокстаттяНа березі неба, на дні долі, на межі можливого...Article