Луцак, Світлана2018-12-112018-12-1120101111https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/14900Статтю присвячено обґрунтуванню перспектив рецептивно-комунікативної методології в сучасному українському літературознавстві. З огляду на міждисциплінарний характер цього підходу, домінантною моделлю його проектування обрано концепт діалогічності. На основі перегляду проблеми діалогічності в комунікативному аспекті окреслено істотні вектори літературознавчих сфер, пов’язаних із концептом комунікації, а також вказано на можливі "шляхи" перетворення новітніх глобалізаційних ризиків у важливі напрямки контекстуальних і міждисциплінарних студій.The article is devoted to the argumentation of the prospects of receptive-communicative methodology in Ukrainian literary criticism. Due to the interdisciplinary nature of the approach, a dialogical concept is chosen as a dominant model of its projection. Essential vectors of literary criticism spheres connected with the communicative concept are traced on the basis of a revision of the dialogical problem in the communicative aspect. Also mentioned are the possible "ways" of the transformation of current globalization risks into important directions of contextual and interdisciplinary schools.ukдіалогічністькомунікаціяконтекстуальні та міждисциплінарні студіїрецептивно-комунікативна методологіястаттяdialogicalcommunicationcontextual and interdisciplinary schoolsreceptive and communicative methodologyЕфективність концепту діалогічності в сучасному українському літературознавствіThe effectiveness of the dialogical concept in modern ukrainian literary criticismArticle