Галущак, ОльгаГалущак, Михайло2025-08-052025-08-052025Галущак О. Я. CRM-cистема як елемент управління якістю на підприємстві / Галущак О. Я., Галущак М. П. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 50-51.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35895Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukінформаційні системигосподарська діяльністьCRM-система (Customer Relationship Management)управління процесамиматеріали конференціїCRM-cистема як елемент управління якістю на підприємствіConference materials