Ларчева, Катерина2021-12-102021-12-102021Ларчева К. О. Формування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств / Ларчева К. О. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 98-101.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21838Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukпідприємства хлібопекарської галузізбутова політиказаходи зі стимулювання збутуцільовий ринокхлібобулочна продукціятези конференціїФормування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємствConference materials