Крупник, Катерина2023-08-092023-08-092023Крупник К. Л. Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції / Крупник К. Л. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 2. - С. 240-242.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25700Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukклієнтська аналітикаCRM-системауспішність студентівпрогнозування відтоку студентівмаркетингова пропозиціяматеріали конференціїВикористання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиціїConference materials