Шептуха, Олена2025-12-012025-12-012025Шептуха О. М. Вплив громадської думки на поведінку споживачів / Шептуха О. М. // Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем (2025) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Національний університет Києво-Могилянська академія", Кафедра економічної теорії, Науково-навчальний центр "Інноваційна лабораторія" НаУКМА. - Київ : НаУКМА, 2025. - C. 137-139.978-617-7668-92-2https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/37735Матеріали доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2025).ukгромадська думкаспоживачмеханізми формування громадської думкипозитивний соціальний образматеріали конференціїВплив громадської думки на поведінку споживачівConference materials